marți, 7 august 2012

Amintiri pastrate si istorisite (I) Copilasul la 2 ani si doua luni


Din "jurnalul de scrisori catre cel mai iubit baietel"
Amintiri pastrate si istorisite - 7 august 2012 

Dragul meu baietel,
Suntem impreuna de doi ani si aproape doua luni (si inca 9 in burtica) iar eu simt ca in fiecare zi cand te am aproape este cea mai mare binecuvantare pe care mi-a putut-o oferi Dumnezeu. Tu, copilasul meu, reusesti sa ne umpli inimile cu atat de multa bucurie, atata caldura si atata implinire incat chiar simt ca un parinte are anii pierduti fara copii.
Dansezi, razi, canti si mai nou comunici cu noi tot mai multe lucruri pe limba noastra...

Ai inceput sa vorbesti si sa repeti dupa noi aproape orice cuvant si ca iti place enorm sa ne canti.
La mai putin de doi ani, intr-o sambata seara, in cadita pe cand te spalai si eu te urmaream si ne mai si jucam, ai inceput sa spui cantand "tincal tincal litl star...tincal tincal litl star"...si atunci am realizat ca imi canti primul tau cantec:-) Te am intrebat daca tu chiar canti suprinsa si fericita si tu te-ai oprit apoi ai continuat sa mi-l canti dupa cateva clipe de pauza. Acum canti deja doua versuri din cantecel si ma surprinzi uneori cantand din toate melodiile de copii pe care le ascutam impreuna in casa de cand aveai cateva luni. De la "ratustele mele", la "ce petrecere frumoasa..oac oac dililidam" sau "omul nostru, de zapada, veseli vrea ca sa ne vada". Podul de piatra s-a ...(si tu spui "daramat") a venit (si tu "apa") si l-a luat. Vom face altul pe rau in (si tu spui "gios":), altul mai trainic si mai "fumos":).

si mai spui poezia bunicii buni si bunicii mia si imi spui povestile din cartile tale preferate...toate ma fac sa realizez ca, in tot timpul, cand ti le citeam tu le-ai retinut, le-ai placut mult mult, si acum mi le poti spune si o faci cu asa multa bucurie.

De cateva saptamani, seara, cu tati, aveti un ritual doar al vostru de culcare si esti asa un scump cum iti ridici piciorusele si manute sa le dea tati cate un pupic apoi pui in degetel pe buze si il pupi si ii faci "pa pa taticilor" cum spunem noi...

Mami a ta te iubeste enorm si este cea mai fericita in fiecare zi pe care o traieste langa tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu