miercuri, 28 martie 2012

Beneficiile vacantei in natura

Am scris aceste randuri in luna mai a anului trecut...
Mi-este dor de casa parintilor sper sa ajungem in curand...
"Suntem de o saptamana la bunici si zi de zi ma minunez de micul meu print.
Imi arata minuni mici furnici gaze gargarite si ma invata sa ma bucur din nou de ele si sa le observ mersul vietii la firul ierbii.
Urmareste furnicile cum se urca pe pom si apoi aplauda!
Ii place cum vantul culca firele de iarba si apoi cu manutele o mangaia si el, fara sa o rupa.
Urmareste puiide turturica si porumbeii cum fac lectiile de zbor.
Merge prin iarba in patru labe si se opreste pentru a se aseza si apoi pentru a admira cerul. I se oglidesc norii in ochi. Adoarme profund pe patura in iarba dupa mersul de a busilea prin gradina.Soarele il mangaie si ii face parul blond sa straluceasca.. Se trezeste si zambeste. Ma intind langa el sa privesc cerul. Azi am recitit cu drag din volumul lui Dan Puric "Despre Omul Fumos"...chiar suntem toti oameni frumosi, toti am fost copii si nu-i asa ca fiecare copil poarta minunea lui Dumnezeu in el si nu putem sa nu ii vedem pe toti frumosi.

Noi suntem la bunici dar cred ca merita sa iti iei o astfel de vacanta la o pensiune cu o curte generoasa in Ardeal, in Bucovina (stiu un loc ideal langa Piatra Neamt) sau chiar in sud, spre Polovraci (o zona draga prietenilor mei). II poti bucura pe copii de natura si  o redescoperi si tu omul mare. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu